Inwestycja w wirtualny spacer
Zapewne zetknęliście się już Państwo z obecnością wirtualnych spacerów m.in. na stronach internetowych hoteli, w mapach Google, na portalach rezerwacyjnych, w postach mediów społecznościowych lub jako aplikacje na Facebookowych fanpage’ach czy w goglach VR. Na przestrzeni ostatnich kilku lat posiadanie wirtualnego spaceru w branży hotelarskiej stało się w zasadzie standardem. W obecnych czasach klienci oczekują, że oprócz obejrzenia tradycyjnych zdjęć hotelu będą mogli również zwiedzić go wirtualnie, zanim osobiście się w nim pojawią.
Możecie się jednak zastanawiać dlaczego jest on potrzebny w Państwa hotelu, jakie realne korzyści przynosi i po co poświęcać czas, energię i pieniądze na jego stworzenie?
WIĘKSZE ZAANGAŻOWANIE, POLEPSZONA WIDOCZNOŚĆ, PEŁNA IMMERSJA
Wirtualny spacer daje potencjalnemu klientowi możliwość ukazania całego hotelu jako trójwymiarowego obiektu, dzięki czemu może się on zorientować w wygodnym rozkładzie przestrzeni oraz zobaczyć oferowany standard. W ten sposób łatwiej zachęcić klienta do zdecydowania się na skorzystanie z usług hotelu, gdyż posiada on pełniejszy i bardziej wiarygodny obraz miejsca. Klient w bardzo realistyczny sposób może “przenieść” się do Państwa obiektu i zobaczyć, że wszystkie oferowane udogodnienia i usługi rzeczywiście istnieją – zostały osadzone w przestrzeni i widać, że ich standard odpowiada opisowi z oferty.
Strony internetowe z wirtualnymi wycieczkami są wyświetlane pięć do dziesięciu razy dłużej niż te, które ich nie mają dzięki czemu klient skupia się na Państwa ofercie zamiast szukać dalej wśród konkurencji. Wirtualne wycieczki zwiększają przychody online nawet o 135% (zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez Radisson Hotel Group [*]) i generują 46% więcej sprzedaży niż standardowe zdjęcia. To wszystko sprawia, że zwrot z inwestycji ROI wynosi mniej niż 4 tygodnie!
NASZA JAKOŚĆ - NAJWYŻSZA NA RYNKU
Eksplozja popularności wirtualnych spacerów a także łatwa dostępność i niska cena “zautomatyzowanych” rozwiązań typu 360-one-shot-camera spowodowały niestety również to, iż w branży pojawiły się firmy i osoby nie mające odpowiedniego doświadczenia ani umiejętności, przez co jakość oferowanych przez nie produkcji pozostawia wiele do życzenia. W ekstremalnych przypadkach zdarzają się sytuacje, gdy hotel posiadający piękne zdjęcia wykonane przez profesjonalnego fotografa, otrzymuje wirtualny spacer wykonany przez amatora, na automatycznych ustawieniach niskiej jakości aparatu, w dodatku bez uprzedniego przygotowania przestrzeni do sesji… nie trzeba dodawać, iż takie rozwiązanie nie tylko nie poprawi wizerunku hotelu ani nie pomoże w sprzedaży jego usług, a może wręcz zniweczyć całą ciężką pracę włożoną w profesjonalną “tradycyjną” sesję zdjęciową.
Poniżej zamieszczamy kilka przykładów wykonanych dla branży hotelarskiej przez nasz zespół (proszę kliknąć miniaturkę aby zobaczyć wersję interaktywną):
Pokoje hotelowe i apartamenty:
Sale konferencyjne:
Lobby hotelowe:
To tylko kilka przykładów ukazujących jakość naszych produkcji. Nasze doświadczenie wynika jednak z realizacji sesji fotograficznych dla kilkudziesięciu markowych hoteli w Polsce i za granicą. Jeśli chcą Państwo zobaczyć więcej wirtualnych spacerów wykonanych przez nas, to zapraszamy na stronę naszej agencji: www.360stopni.eu/portfolio/